Σε ένα ανερχόμενο κλάδο που οι απαιτήσεις ολοένα αυξάνονται και οι εξελίξεις είναι ταχύτατες, ο Υπεύθυνος Διοργάνωσης Εκδηλώσεων καλείται σήμερα να επιδείξει ιδιαίτερες δεξιότητες και εξειδικευμένη γνώση ώστε να ανταποκριθεί με επιτυχία και υπευθυνότητα στον σχεδιασμό, την οργάνωση και επίβλεψη μιας εκδήλωσης. Τόσο ο ελεύθερος επαγγελματίας, όσο και το στέλεχος ξενοδοχειακής μονάδας ή της επισιτιστικής επιχείρησης έχουν να λάβουν πολλαπλασιαστικά οφέλη από μια άρτια κατάρτιση στο αντικείμενο αυτό και το Σεμινάριο Εvent Management  έρχεται να καλύψει σφαιρικά τις ανάγκες επιμόρφωσης τους.
 
 
Είτε πρόκειται για μια εταιρική εκδήλωση, είτε για ένα συνέδριο ή γάμο, η διοργάνωση μιας εκδήλωσης είναι μια πολυσύνθετη διαδικασία που ενέχει υψηλό βαθμό ευθύνης και ρίσκου, εμπεριέχει πολλές ενέργειες ταυτόχρονα και εμπλέκει πολλαπλές παραμέτρους στην διεξαγωγή της. Πώς διοργανώνεται μια εκδήλωση, ποια είναι τα βήματα που απαιτούνται από τη σύλληψη της ιδέας έως την επίβλεψη της διεξαγωγής της; Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία όχι μόνο να αποκτήσουν θεωρητική γνώση αλλά και να διοργανώσουν σταδιακά ο καθένας τη δική τους εκδήλωση μέσα από 6 μαθήματα που θα προσφέρουν το έδαφος για να αναπτύξουν τις δικές τους δεξιότητες στις θεματικές που περιγράφονται παρακάτω. 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ

Μάθημα 1ο

  • Μορφές και είδη εκδηλώσεων: κλίμακες, ιδιαιτερότητες και τα χαρακτηριστικά τους.
  • Δομή του τμήματος εκδηλώσεων: το προσωπικό, οι ρόλοι και οι αρμοδιότητες.
  • Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού: δεξιότητες και προσόντα.
  • Το περιβάλλον στον τομέα σήμερα: η αγορά, οι τάσεις και η διεθνή εμπειρία.

Μάθημα 2ο

  • Σχεδιασμός και χρονοπρογραμματισμός εκδήλωσης.
  • Δομή και Στάδια υλοποίησης. Στόχοι και προβληματισμοί. Στοιχεία προϋπολογισμού. Εργαλεία διοίκησης και παρακολούθησης ενεργειών. Διαδικτυακά εργαλεία διαχείρισης και οι δυνατότητες τους.

Μάθημα 3ο

  • Ποιότητα εκδήλωσης. Ζητήματα προδιαγραφών. Η πρωτοτυπία, η δημιουργική προσέγγιση και οι τάσεις στην κοινωνική εκδήλωση.
  • Χρήση τεχνολογίας και καινοτομίας. Δημιουργία και Εμπλοκή κοινότητας γύρω από την Εκδήλωση. Αξιοποίηση και Διαχείριση των κοινωνικών δικτύων (social media). Στοιχεία Marketing και προβολής.

Μάθημα 4ο

  • Δεξιότητες και Τεχνικές Επικοινωνίας. Δράσεις συντονισμού. Διαχείριση ενδοεταιρικής επικοινωνίας και σχέσεων με τον πελάτη. Αναζήτηση και Διαχείριση συνεργατών.
  • Χειρισμός Αντιρρήσεων – Παραπόνων – Δυσαρεσκειών. Αποτελεσματική διαχείριση κρίσης. 

Μάθημα 5ο

  • Συστήματα και Μεθοδολογία Αξιολόγησης και ανατροφοδότησης.
  • Αποτίμηση και συλλογή δεδομένων. Εποπτεία. Live Events.
 

Μάθημα 6ο

  • Μελέτες περίπτωσεων: Εκδηλώσεις μικρής κλίμακας (γάμοι, πάρτυ, κοινωνικές εκδηλώσεις, εταιρική εκδήλωση, workshop, webinar κτλ).
  • Εκδηλώσεις μεγάλης κλίμακας (συνέδρια, φεστιβάλ, συναυλίες κτλπ).