FIDELIO PMS 8 Σύγχρονο Διεθνές Πρόγραμμα Διαχείρισης Ξενοδοχειακών Εφαρμογών και Κρατήσεων

Εισαγωγή:
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να εξοικειωθούν ξενοδοχειακοί υπάλληλοι και σπουδαστές με ένα από τα σημαντικότερα προγράμματα διαχείρισης ξενοδοχείων της τουριστικής αγοράς, το FIDELIO PMS της εταιρίας ORACLE, της μεγαλύτερης παγκόσμια εταιρίας πληροφορικής μετά την google και την apple. Παρότι ως αντικείμενο κρίνεται απαραίτητο για την πρόσληψη στους μεγαλύτερους Ξενοδοχειακούς Ομίλους εντός και εκτός Ελλάδος (βλ. ενδεικτικά http://www.eurotel.gr/clients2.aspx), δεν διδάσκεται στις εγκύκλιες μεταδευτεροβάθμιες σπουδές ΙΕΚ, ούτε και στην ανώτατη εκπαίδευση.

Μέσα από λεπτομερή ανάλυση όλων των δυνατοτήτων του προγράμματος θα επιτευχθεί ο στόχος που είναι να δοθεί στους σπουδαστές μια γενικότερη αντίληψη του συνόλου των λειτουργιών του προγράμματος αλλά και μια εμπεριστατωμένη εκπαίδευση των συγκεκριμένων λειτουργιών που αναφέρονται στα τμήματα της Υποδοχής, των Κρατήσεων, του Ταμείου, του Θυρωρείου (Concierge), του Τηλεφωνικού Κέντρου, της Οροφοκομίας και της Συντήρησης. Θα δοθεί ιδιαίτερο βάρος στα reports που υπάρχουν στο πρόγραμμα και υποστηρίζουν τους χρήστες σε επίπεδο καθημερινής λειτουργίας αλλά και σε επίπεδο στρατηγικού σχεδιασμού.  Ως αποτέλεσμα του μαθήματος, οι σπουδαστές θα αποκτήσουν τη γνώση για να στελεχώσουν επάξια οποιοδήποτε ξενοδοχείο χρησιμοποιεί FIDELIO PMS,  μεγιστοποιώντας τα οφέλη από τη χρήση του.

ΠιστοποίησηΔίδεται  Βεβαίωση (Certificate of Attendance) από τη Σχολή υπογεγραμμένη και από τον εισηγητή.

Μαθησιακοί Στόχοι:
Μετά το πέρας του μαθήματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να χρησιμοποιούν το πρόγραμμα με ευχέρεια στους παρακάτω τομείς:

  • Δημιουργία & Διαχείριση Πελατολογίου
  • Δημιουργία, Αναζήτηση και Διόρθωση Κρατήσεων
  • Allocation δωματίων σε κρατήσεις, Άφιξη πελάτη
  • Αναχώρηση πελάτη, Έκδοση λογαριασμού, Διόρθωση
  • Καθαρισμός δωματίων, εισαγωγή βλαβών και αναγκών συντήρησης
  • Έκδοση αναφορών από το πρόγραμμα, Έλεγχος
  • Χρήση Συγκεντρωτικών Μασκών για την καθημερινή λειτουργία του προγράμματος

Εκπαιδευτικό Υλικό:
Το τρέχον και επικαιροποιημένο Fidelio Version 8 Manual, handouts καθηγητή, υλικό στο mail σπουδαστών.

Διάρκεια:
9 τρίωρες συναντήσεις (27 ώρες).  Ημερομηνίες: Νοε: 3,4,9,16,30,  Δεκ: 1,2, 8,9
Παρασκευή/ Πέμπτη 18.00-21.00, Σάββατο 10.00-13.00.

Ομάδα-Στόχος:
Σπουδαστές και επαγγελματίες με στοιχειώδη εργασιακή εμπειρία σε ρεσεψιόν ξενοδοχείου ή γενικότερα front desk, και σπουδαστές ΙΕΚ που έχουν περατώσει το α’ εξάμηνο σπουδών., Συνίσταται στοιχειώδης γνώση ορολογίας, οργανογράμματος και καθηκοντολογίου ξενοδοχείου.

Προϋποθέσεις:
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν:

  1. Στοιχειώδης γνώσεις αγγλικών. Τα προγράμματα είναι διεθνή, έχουν μόνο αγγλικές ορολογίες, αλλά δίδεται υλικό και οδηγίες στα ελληνικά.
  2. Στοιχειώδης γνώσεις  χρήσης  υπολογιστών, όχι απαραίτητα πιστοποιήσεις.
  3. Στοιχειώδη γνώση οργανογράμματος και καθηκοντολογίου ξενοδοχείων, μέσω σπουδών ή μικρής εμπειρίας.

Αριθμός επιμορφούμενων:
Μέγιστος αριθμός: 10 επιμορφούμενοι (σε δίκτυο με εξατομικευμένο έλεγχο προόδου εργασιών)

Τρόπος Διδασκαλίας- Εξέταση:
Ατομικός υπολογιστής με ημερήσια και in progress projects, με διαδικτυακή παρακολούθηση της σταδιακής προόδου ατομικά ανά επιμορφούμενο. Στην καταληκτική συνάντηση θα γίνει  διαδικτυακό τεστ αυτοαξιολόγησης και συνολικό feedback  από τον εισηγητή.

Σχέδιο Μαθήματος FIDELIO V8 –  ανά συνάντηση:

RESERVATIONS (Κρατήσεις) (First Session)

  • Introduction (Εισαγωγή)
  • Reservation Search (Έυρεση κράτησης)
  • New Reservation (Νέα κράτηση)
  • Customer Profile Creation (Δημιουργία καρτέλας στοιχείων πελάτη)
  • Reservation Fields & Options (Επιλογές κράτησης)

RESERVATIONS (Κρατήσεις) (Second Session)

  • Group Reservation (Ομαδική κράτηση)
  • Quick Reservation (Γρήγορη κράτηση)
  • Financial Accounts (Λογαριασμοί διαφόρων χρήσεων)

FRONT OFFICE (Υποδοχή) (Third Session)

  • Arrival, In House & Checked Out Guests (Αφίξεις, Παραμένοντες & Αναχωρήσεις)
  • Room Allocation (Εύρεση δωμάτιου και σύνδεση με κράτηση)
  • Check In Reservation (Άφιξη κράτησης)
  • Reservation Forms (Έντυπα κράτησης)
  • Room Plan (Πλάνο κρατήσεων)
  • Availability (Διαθεσιμότητα)

CUSTOMER RELATION (Πελατολόγιο) (Fourth Session)

  • Customer Profiles (Πελατολόγιο)
  • Mailing (Τρόποι επικονωνίας και εξαγωγή δεδομένων)
  • Questionnaire (Ερωτηματολόγιο)
  • Task & Activities (Δραστηριότητες)
  • Calendar (Ημερολόγιο δραστηριοτήτων)

ROOMS MANAGEMENT (Διαχείριση δωματίων (Fifth Session)

  • Housekeeping (Οροφοκομία)
  • House Status (Γενική εικόνα ξενοδοχείου)
  • Global Availability (Γενική διαθεσιμότητα)
  • Maintenance (Βλαβοληπτική λειτουργία)

Room Search (Εύρεση δωματίου)

CONTRACTS (Sixth Session)

  • Block Reservation (Κράτηση συμβολαίου)
  • Rate Configuration (Δημιουργία και παραμετροποίηση τιμοκαταλόγων)
  • Allotment & Commitment (Δημιουργία συμβολαίων)

CASHIERING (Τιμολόγηση) (Seventh Session)

  • Billing (Τιμολόγηση)
  • Billing Options (Επιλογές τιμολόγησης)
  • Cashier Functions (Λειτουργίες ταμείου)
  • Cashier Closure (Κλείσιμο ταμείου)
  • Accounts Receivable (Χρεώστες)

END OF DAY (Κλείσιμο ημέρας) (Eighth Session)

  • Night Audit (Κλείσιμο ημέρας)
  • Reporting (Λίστες ανφοράς)
  • Configuration (Παραμετροποίηση)
  • Various Options (Διάφορες επιλογές)

CCM –SALES & CATERING (Πωλήσεις και τροφοδοσία) (Ninth Session)

  • Meeting Planner` (Πλάνο αιθουσών)
  • Conference Diary (Ημερολόγιο εκδηλώσεων)
  • Conference   Booking (Δημιουργία και εισαγωγή νέας εκδήλωσης)
  • Event Management (Διαχείριση δραστηριοτήτων)

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΠΑΣΑΝΤΗΣ (MSc Τουριστικών Σπουδών, FIDELIO SENIOR TRAINER με πολυετή εμπειρία στην εκπαίδευση ξενοδοχειακών στελεχών μεγάλων Ομίλων)

 

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Δήλωση Συμμετοχής σε Σεμινάριο επί πληρωμή