ΨΗΦΙΑΚΟ MARKETING ΚΑΙ RE-MARKETING ΣΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ & ΤΟΝ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Η σύγχρονη τάση της τουριστικής βιομηχανίας στην ανάπτυξη επιχειρήσεων φιλοξενίας και επισιτισμού είναι η στροφή  από απλώς εργαλεία property management (PMS) σε εργαλεία απευθείας διαχείρισης του πελατειακού δυναμικού (CRM).  Αυτή την ανάγκη έρχεται να καλύψει αυτό το σεμινάριο, αναδεικνύοντας cloud–based τεχνογνωσία και αξιοποιώντας εισηγητή προερχόμενο από την αιχμή της σύγχρονης τεχνολογίας στην τουριστική βιομηχανία.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Στο σεμινάριο θα αναπτυχθούν τεχνικές και σύγχρονα εργαλεία ψηφιακού marketing και κυρίως re-marketing με ειδική έμφαση σε διαχείριση σε πραγματικό χρόνο και στη δημιουργία σεναρίων ανάπτυξης και διατήρησης πελατολογίου στην τουριστική βιομηχανία. Καλύπτει και τις ανάγκες των νεοεισαχθέντων επαγγελματιών του τουριστικού marketing σε ζητήματα cross-selling, up-selling, re-booking, ψηφιακής διαχείρισης guest relations, ικανοποίησης  και παραπόνων πελατών.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Σε στελέχη και διευθυντές marketing στην τουριστική βιομηχανία, σε ιδιοκτήτες μικρού και μεσαίου μεγέθους  εστιατορίων ή ξενοδοχείων που επιθυμούν να  πάρουν ‘στα χέρια τους’ την τύχη του πελατολογίου τους, περιορίζοντας το εις βάρους τους μερίδιο πολυεθνικών agents/operators και τις συναφείς ψηφιακές πλατφόρμες.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ
6 ώρες: 28 & 29 Νοεμβρίου (ωράριο: 18.00-21.00).

ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Cloud-based προβολή και ανάλυση περιπτώσεων και επίλυση προβλημάτων σε πραγματικό χρόνο, Παρουσιάσεις Powerpoint, Μελέτες Περιπτώσεων, Εργαστηριακές Ασκήσεις και επιλύσεις πραγματικών προβλημάτων των επιχειρήσεων όπου εργάζονται οι επιμορφούμενοι.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  • Εισαγωγή σε  εργαλεία marketing
  • Ανάπτυξη διαδικασιών Re-marketing (Newsletter campaigns, Facebook-Instagram Remarketing, Social Media Management, Management of Review sites).
  • Real time CRM εργαλεία για ικανοποίησης πελατών και διαχείρισης παραπόνων.
  • Συνολικό πλάνο ψηφιακής στρατηγικής marketing, με μελέτες περιπτώσεων και εργαστηριακές ασκήσεις βασισμένες σε πραγματικά προβλήματα.
  • Aνάλυση Διεθνών standards εργασιών στην τουριστική βιομηχανία.

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Γαβριήλ Ευσταθίου. Συνιδρυτής της παγκόσμιου βεληνεκούς πλατφόρμας Ζootle και Senior Accounts Manager σε ζητήματα CRM & Re-marketing. Κάτοχος πτυχίου Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, Msc στις  Νέες Τεχνολογίες Marketing.  Έχει εργασθεί στη Διαφήμιση, (λ.χ. Unexpected, Fuel, Euro RSCG), και ως εξωτερικός συνεργάτης με πολλές διαφημιστικές εταιρίες στα αντικείμενα online marketing & digital advertising. Από το  2012 πρωτοστατεί σε εταιρίες τεχνολογίας (startups).  Το 2011 εισήγαγε για πρώτη φορά στην Ελλάδα την ιδέα των sailing events, ιδρύοντας την Ionian Sails. Έχει έως σήμερα έχει διοργανώσει παραπάνω από 20 διεθνή events με 20.000 συμμετέχοντες από όλο τον κόσμο καθώς και με παγκόσμιας εμβέλειας Πανεπιστήμια και εταιρίες όπως το Columbia, RSM, Bocconi, Moet, Apple.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Δήλωση Συμμετοχής σε Σεμινάριο επί πληρωμή