ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΟΡΟΦΟΚΟΜΙΑΣ (ΗOUSEKEEPING) ΓΙΑ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥΣ/ΕΣ ΟΡΟΦΩΝ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Σύμφωνα με  τρέχουσα διερεύνηση αναγκών ξενοδοχείων πανελλαδικά, μία από τις βασικότερες, αλλά και παρεξηγημένες συχνά, ανάγκες προσωπικού αφορά τη ραχοκοκαλιά της Ξενοδοχειακής Μονάδας, το Τμήμα Οροφοκομίας (Housekeeping). Η θέση του/ης  προϊσταμένου/ης Ορόφων είναι μία από τις πιο κομβικές θέσεις για τη διασφάλιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών εξυπηρέτησης των πελατών.  Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους επιθυμούν σοβαρά να σταδιοδρομήσουν στο Rooms Division Ξενοδοχείων και στη Διοίκηση Ξενοδοχείων που επιθυμεί να μετεκπαιδεύσει το προσωπικό της οροφοκομίας.
Γιατί ειδικά αυτό το σεμινάριο Προϊσταμένων Ορόφων;

  • Επειδή γίνεται ανάλυση όλου του φάσματος των λειτουργιών που δεν περιλαμβάνονται στα συνήθη σεμινάρια (λ.χ.  εργαλεία αξιοποίησης βιομηχανίας πλυντηρίων,  εταιριών διάθεσης προσωπικού).
  • Επειδή βοηθά έμπρακτα στη δικτύωση στην αγορά για τους ικανότερους επιμορφούμενους.
  • Επειδή  εισάγει στην παρακολούθηση των εξελίξεων της αγοράς σε πραγματικό χρόνο από μάχιμη εισηγήτρια με εργασία και συμβουλευτική σε όλους σχεδόν τους μεγάλους ξενοδοχειακούς Ομίλους λ.χ. Hilton, Starwood, Radisson Blue Hotels, President Αστέρας Βουλιαγμένης, St George Lycabettus, της διεθνούς Klue Service Management Company ως Operations Manager στον Αερολιμένα Αθηνών.
  • Επειδή η εισηγήτρια  είναι κάτοχος μετά του πτυχίου Πιστοποίησης από Higher National Certificate in Hospitality Operations  (Dundee College) και επειδή υπήρξε ενεργό μέλος της European Housekeepers Association σε  όλη τη διάρκεια λειτουργίας της.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
Να αποκτήσει ο/η εργαζόμενος/η στο τμήμα ορόφων μιας ξενοδοχειακής μονάδας,  τις απαραίτητες τεχνικές γνώσεις προκειμένου να εκπληρώσει τα καθήκοντά του ως Προϊστάμενος/η.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Θα δοθούν σημειώσεις και handout υλικό ανά ενότητα, ειδικά έντυπα καταγραφής και αξιολόγησης διαδικασιών, διαχείρισης παραπόνων, reports και μελέτες περιπτώσεων. Θα χρησιμοποιηθεί, επίσης, βαλιτσάκι αναλωσίμων προς επίδειξη (amenities), καθώς και έντυπες φόρμες του Τμήματος Οροφοκομίας  για την επικοινωνία της με τη Διεύθυνση και άλλα ξενοδοχειακά Τμήματα.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ
24 ώρες/ 8 τρίωρες συναντήσεις: 22, 23, 24, 27 Νοεμβρίου & 1, 4, 5,6 Δεκεμβρίου (ωράριο: 18.00-21.00).

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Επαγγελματίες με μικρή εμπειρία στο αντικείμενο που στοχεύουν σε επαγγελματική ανέλιξη, καμαριέρες, supervisors  με 2-3 χρόνια εμπειρία, βοηθοί προϊσταμένων ορόφων. Ιδανικά, οι επιμορφούμενοι να μην ξεπερνούν τα 10 άτομα ανά σεμινάριο, για τις ώρες  του εργαστηρίου.

ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Παρουσίασεις Powerpoint, Μελέτες Περιπτώσεων, Εργαστηριακές Ασκήσεις  διαχείρισης Room Division στο αντίστοιχο εργαστήριο της Σχολής. Παροχή Σημειώσεων,  κατά τη διάρκεια, και με το πέρας, των μαθημάτων.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (24 ώρες)

1.1 Το Τμήμα Των Ορόφων
1.2 Οργανόγραμμα Ορόφων
2.1 Κανόνες Εμφάνισης Και Υγιεινής
2.2 Κανόνες Συμπεριφορές
2.3 Επαφή Με Τον Πελάτη
3.1 Κανόνες Ασφαλείας
3.2 Αναφορές Ατυχημάτων
4.1 Καταγραφή Και Φύλαξη Απολεσθέντων Και Ανευρεθέντων Αντικειμένων
5.1 Τύποι Δωματίων
5.2 Συντομογραφίες Για Την Κατάσταση Των Δωματίων
6.1 Είδη Και Χρήση Απορρυπαντικών
7.1 Οργάνωση Καροτσιού Καμαριέρας
7.2 Σειρά Καθαρισμού Δωματίου
7.3 Έλεγχος Ποιότητας Καθαρισμού
8.1 Σχεδιασμός Του Τμήματος Των Ορόφων
8.2 Λίστες Προγραμματισμού Καθαρισμών Κοινοχρήστων Χώρων
8.3 Λίστες Προγραμματισμού Καθαρισμών Δωματίων
8.4 Snag Lists
9.1 Οργάνωση Του Τμήματος Των Ορόφων
9.2 Λίστες Περιγραφής Εργασίας
9.3 Χρονοδιαγράμματα
9.4 Πρότυπα Απόδοσης Και Παραγωγικότητας
10.1 Απογραφές Λινών
11.1 Λειτουργία Λινοθήκης Ξενοδοχείου
12.1 Λειτουργία Πλυντηρίου Ξενοδοχείου Βιομηχανικά Πλυντήρια Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού
13.1 Σχεδιασμός Προϋπολογισμού
14.1 Εκπαίδευση Προσωπικού Ξενοδοχείου
14.2 Προετοιμασία Για Εκπαίδευση
14.3 Ανάλυση Καθηκόντων
14.4 Ανάλυση Εκπαιδευτικών Αναγκών Νέων Υπαλλήλων
14.5 Ανάλυση Εκπαιδευτικών Αναγκών Υπαρχόντων Υπαλλήλων
14.6 Διεξαγωγή Εκπαίδευσης
14.7 Εξάσκηση Δεξιοτήτων Και Συνεχής Παρακολούθηση
15.1 Παρακίνηση Προσωπικού Αξιολόγηση Απόδοσης
16.1 Εταιρίες Διάθεσης Προσωπικού

ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ

ΟΛΓΑ ΑΡΓΥΡΟΥ: Η Όλγα Αργυρού έχει μακρά εμπειρία ως επαγγελματίας, διδάσκουσα και σύμβουλος σχεδόν σε όλους τους μεγάλους Ξενοδοχειακούς Ομίλους στην Ελλάδα, εθνικούς και διεθνείς. λ.χ. Hilton, Starwood, Radisson Blue Hotels, President, Αστέρας Βουλιαγμένης, St George Lycabettus. Έχει επίσης τελέσει επί σειρά ετών Οperations Manager σε Διεθνή Όμιλο στεγαζόμενο στον Αερολιμένα Αθηνών. Στα στοιχεία του βιογραφικού της προσμετράται και το ότι είναι πιστοποιημένη με το Higher National Certificate in Hospitality Operations (Dundee College of Further Education).

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Δήλωση Συμμετοχής σε Σεμινάριο επί πληρωμή